31 Temmuz 2012 Salı

Bir Yerlerden Hatırlayacağınız Efsane Şarkılar


  Her zaman bir radyo programı sunmak istedim.Sadece, tek bir gün içinde herkesin hatırladığı ama şu an asla dinlemediği ve dinlemekten keyif aldığı şarkıları çalmak isterdim o programda ama kısmet olmayacak gibi.Bende madem böyle bir site yaptım, her şey benim kontrolümde, o zaman bu isteğimi buradan karşılayayım dedim.



   2005'e kadar olan dönemde yapılan şarkılar hep şimdiki şarkılardan çok daha çekici gelmiştir, bu yüzden bu liste 2005'e kadar olan şarkıları içerecek.Elbette bütün şarkıları listelemem mümkün değil.Bu hem sizin bakmanızı zorlaştırır hem de benim açımdan zor olur.
   Bazılarınızın zevkine hitap etmese de herkesin bir dönem zevkle dinlediği bu şarkıları sizinle paylaşıyorum;



   Diğer şarkıları belki daha sonra paylaşırım.Sanıyorum bu kadarı şimdilik yeter ama sizde aklınıza gelen parçaları bizimle paylaşabilirsiniz.İyi eğlenceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder